تبليغات

جستجو در koosha30d

۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

نهایت سرعت در مرورگر Safari v4.0

این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد . اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود .
در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Safari نام گرفته است . مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید .
Safari به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است . سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند .
ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Safari توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید .
قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود :
Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد ، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up ، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک ، Top Sitesکه نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها ، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند .
دلیل این که مرورگر Safari عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Safari عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند .
ذکر شود .
نسخه جدید این مرورگر با توجه به سروصدای فراوان امروز رسما ارائه شده و به گفته شرکت سازنده شاید سریع ترین مرورگری که تا به حال کاربران دیده اند این نرم افزار باشد.

قابلیت های کلیدی Safari v4.0 :

- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Top Sites برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا
- و ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بايگانی وبلاگ